Grain

pilates centar

Kardio trening


Kardio trening podrazumijeva bilokoju vježbu koja podiže broj otkucaja srca na 60-85% njegove maksimalne vrijednosti. Ovakav trening – često poznat i kao "kardiovaskularni" ili "aerobni" – ima brojne zdravstvene koristi, najvažnije od kojih su sagorijevanje kalorija i topljenje masnog tkiva, te jačanje srca i pluća.
Sam trening se može sastojati od rada na biciklu, traci za trčanje ili orbitreku. Bicikl predstavlja odličnu kardio spravu, te ovisno o opterećenju i brzini vrtnje može sagorjeti između 250 i 500 kalorija u 30 minuta. Brzo – odnosno sportsko – hodanje na traci pak sagori tek oko 180 kalorija kroz isti period; no, pošto je hodanje ljudskom tijelu najprirodnija kretnja, ovo predstavlja najmanje napornu i najmanje stresnu kardiovaskularnu vježbu. Trčanje na drugu ruku sagori gotovo 300 kalorija u pola sata – no zbog visokog opterećenja lokomotornog sustava, zglobova i vezivnog tkiva, ne preporučamo da se često trenira.
Od ovog treninga se ne mogu očekivati rezultati "preko noći" – odnosno rezultati na brzinu. Topljenje masnog tkiva zahtijeva vrijeme i dosta napronog treninga, tako da kardio trening tek kroz dulji period daje dobre i vidljive rezultate.
Ti rezultati uključuju ubrzanje metabolizma, smanjenje nivoa kolesterola, pojačano lučenje hormona rasta, smanjenje stresa te jačanje imunološkog sustava.

 

 

 

 

Back to Top