Grain

pilates centar

Masaže


Sportska masaža


Pošto svaka tjelesna aktivnost – bilo visokog ili niskog intenziteta – opterećuje mišićni sustav, masaža je neophodna kako bi tijelo lakše podnosilo sustavni trening. Nakon napornog vježbanja, mišići, tetive i ligamenti su izloženi malim ozljedama – tzv. mikrotraumama – koje tijelo liječi proizvodnjom kolagena. Sportska masaža ubrzava proces oporavka zagrijavanjem i omekšavanjem tkiva, ravnanjem mišićnih vlakana, poboljšanjem cirkulacije – te i ubrzavanjem odstranjivanja otpadnih tvari i mliječne kisenim iz organizma. Također smanjuje mišićnu napetost, što pomaže u postizanju tjelesne i psihičke opštenosti nakon treninga.


Ova masaža također održava mišiće zdravima, gipkima i manje podložnim ozljedama, te povećava opseg kretnji i snagu ozlijeđenih mišića. Ostali beneficijalni rezultati su i ubrzanje procesa jačanja, poboljšanje protoka krvi – te općenito priprema tijela za nove i bolje rezultate u sportskim i životnim izazovima.
Sportska masaža se također može provoditi i prije treninga. U ovom slučaju se usredotočuje na mišićne skupine koje će biti najaktivnije tokom vježbe, poput npr. kvadircepsa (mišića prednjeg dijela natkoljenice) koji najviše rade kod aerobnih vježbi na biciklu.

Thai Yoga masaža


Tradicionalna tajlandska masaža koja objedinjuje refleksologiju, pasivnu yogu, istezanje, Shiatsu masažu i laganu kiropraktiku. Osnova joj je rad po deset energetskih kanala. To je terapeutska masaža koja se preporučuje za liječenje glavobolje, boli u leđima i ramenima, stres, probavne i emocionalne teškoće.

Tretman traje sat i pol, za koje vrijeme terapeut koristi razne tehnike masaže. Klijent na masažu mora doći praznog želuca – ne smije jesti najmanje dva sata prije masaže. Pored toga, potrebno je ponijeti udobnu pamučnu odječu i čiste čarape. Naime masaža se radi na osobi koja je obučena.


 

 

 

 

Back to Top