Grain

pilates centar

Novosti

OBAVJESTI ZA GRUPE

Uveli smo neke promjene u našu strukturu programa i ponudu, više o čemu možete pročitati ovdje:

http://op.grain.hr/obavjesti-za-grupe/

MRŠAVLJENJE UZ KOLAČE

Da li znate da tradicionalne brze dijete mogu kočiti ili čak spriječiti vaše tijelo da postigne najbrži mogući gubitak sala?

Činjenica je da vjerojatno postoje elementi vaše trenutne dijete i načina vježbanja za koje uopće ne znate da vas koče u postizanju najbržih rezultata. To je zato što brze i ostale teške dijete ne uključuju IKAKVO znanje o tijelu, te regulaciji težine i metabolizmu.

Provedite tjedan-dva na bilokom od tih programa i vjerojatno će te:

  • izgubiti mišićni tonus

  • izgubiti veliku količinu vode

  • izgubiti nešto malo sala

  • uništiti si metabolizam

  • postaviti si situaciju za povratak iznad vaše originalne težine

  • postići "tanko debeljuškasti" izgled u kojem još uvijek imate dosta sala, ali ne više i mišića

U stvari, sam vaš metabolizam nije problem, nego utjecaj koji većina programa gubitka sala (posebno dijeta) ima na metabolizam. Tradicionalne brze dijete pokreću lančanu reakciju negativnih posljedica moje vam mogu uzrokovati ogroman "preljev" sala – tako da čak i kada krenete na traku, izbacite svu hranu bogatu ugljikohidratima i brojite svaku kaloriju, ne postižete dovoljne rezultate. Morate imati strategiju.

Ukoliko ne znate kako stvoriti pravilnu sinergiju između vaše prehrane i vježbanja, učiniti ćete si više zla nego dobrog. Velika je vjerojatnost da će te dobiti težinu duplo brže nego što ju izgubite ukoliko se ne pridržavate dokazanih principa navedenih ovdje.

Princip #1 – maksimalno povećajte hormone kritične za spaljivanje sala (jedite VIŠE pizze i torte –stvarno!)

Dijeta vam može napraviti štetu na metabolizmu – i to u kratkom roku - petljajući se u važne hormone za spaljivanje sala poput leptina. Rješenje za zaobilaženje ovih adaptacija je u strateški tempiranim Multifunkcionalnim Danima Varanja.

Letpin je uvelike određen unosom kalorija. Kada smanjite unos kalorija, razina leptina opadne. Kada povećate unos, razina leptina se oporavi.

I dok je potrebno tjedan dana umjere dijete da leptini znatno opadnu, potreban je samo jedan dan prejedanja da se vrate na normalnu razinu. Često "resetirajući" vaš metabolizam tokom dijete sa strateški tempiranim Multifunkcionalni Danima Varanja, možete nastaviti jesti torte i gledati kako vam se obujam struka smanjuje tjedan za tjednom.

Zapravo, sa pravilnim podešavanjem, možete jesti što god želite svakih pet dana, maksimizirajući najkritičnije hormone za spaljivanje sala i drastično ubrzavajući njegov gubitak. NO, u ostala četiri dana morate slijedti pravu strategiju, koja nas dovodi do principa 2...

Princip #2 – stvorite ogroman deficit kalorija (bez restrikcija i patnje)

44 dkg sala je 3500 kalorija. Ako želite izgubiti 44 dkg sala, morate stvoriti deficit od 3500 kalorija (cijelo vrijeme držeći tijelo u modu za spaljivanje sala). Ako želite izgubiti 4,40 kg čistog sala, to zahtijeva deficit od 35000 kalorija.

OPASKA: 4,40 kg čistog sala će vjerojatno ispasti na između 6 i 9 kgi stvarnog gubitka težine zbog gubitka vode koji se desi kada god se topi salo.

No, odmah nakon "dana varanja", vaše tijelo je u potpunosti spremno za gubitak sala, te je pravo vrijeme za iskoristiti ogroman deficit kalorija. Na taj dan, radimo dvije stvari:

  1. unosimo minimalni broj kalorija koristeći strateške metode koje izbjegavaju katabolizam mišića

  2. povećamo fizičku aktivnost da spalimo dodatno salo i kalorije

Uz ovakvu strategiju, moguće je čak spaliti 44 dkg ČISTOG sala u samo jedan dan (uzimajući obzir da je gubitak 44 dkg sala u tjedan dana "jako dobro" po većini standarda, ovo je odlično).

Princip #3: izbjegavajte SVE tipove "preljeva" sala

Kada smo prvi put počeli podučavati Dane varanja, podrazumijevalo se da može doći do povećanja količine sala uslijed samog Dana varanja kako bi se povećao gubitak sala tokom narednog tjedna.

No, unaprijeđenim programom smo eliminirali BILOKAKVO povećanje sala tokom Dana varanja. Unutar mišićnog tkiva, energija je spremljena u obliku glikogena (ugljikohidratna energija) i triglicerida (energa sala). Sa PRAVILNIM tipom vježbanja, ove zalihe energije se mogu istrošiti mnogo brže nego u normalnim uvjetima.

No, zašto bi ste to uopće radili? Zato da bi napravili mjesta za novi unos kalorija, ugljikohidrata i sala (kao npr. tokom Dana varanja).

Kada su zalihe glikogena i triglicerida već pune, Dan varanja je kao nadolijevanje tekućine u već punu čašu. Nešto te tekućine će se neminovno preliti i izazvati nered (odnosno u ovom slučaju, zalihe sala). No, ako ispraznite čašu i onda ju nadopuniti, nema "preljeva".

Ovo je točno ono što mi radimo vježbanjem koje troši glikogen i triglicerin (istovremeno ograničavajući unos ugljikohidrata) pred Dan varanja. Ispraznim čašu da bi bilo mjesta za naredni unos kalorija, ugljikohidrata i sala.

Rezultat? Dobijete isti efekt povećanja horomona i stimulacije metabolizma Dana varanja bez ikakvog dobitka težine. Umjesto toga, taj višak kalorija i ugljikohidrata će jednostavno otići u nadopunjavanje istrošenih zaliha.

A eliminirajući dobitak težine tokom Dana varanja, možete bez problema PODUPLATI gubitak sala, te nastaviti uživati u svojoj najdražoj hrani.

Princip #4 – spriječite gubitak mišićne mase (pojačajte brzinu svog metabolizma i spriječite njegovo oštećenje)

Činjenica je da 99% dijeta rezultira znatnim gubitkom mišićne mase. Ovo ima nekoliko velikih nedosataka.

Prvo i prvo, NIKADA nećete postići izgled koji želite gubitkom mišićne mase. Ako samo želite biti "tanki" i dalje se skrivati iza odjeće jer niste 100% ponosni tijelom, onda gubitak mišićne mase je odličan način za to postići. No ako želite dobro izgledati goli, vjerujte mi, morate zadržati svaki gram mišića koji imate dok gubite salo.

Mišići = metabolizam. Što više tankih/formiranih mišića imate u tijelu, to će vam metabolizam biti jači. Kada shvatite kako kombinirati stratešku prehranu sa intenzivnim treningom, možete stimulirati povećanje mišične mase čak i dok ste na dijeti. Tako da možete lako održavati (te čak i dobiti) formirane mišiće kroz samo par tjedana, sve dok programirate tijelo da spaljuje salo, a ne mišiće.

Princip #5 – nađite sinergiju dijete i vježbanja (naučite tijelo da spaljuje salo prvo – a ne zadnje)

Iskreno mislim da je ovo najčešće previđen dio gubitka sala. Većina ljudi jednostavno odabere dijetu i trenažni proggram bez da uopće razmotri kako ti programi idu zajedno – ili da li ili ne jedan drugom stvaraju prednosti.

No, kada su dijeta i program vježbanja u sinergiji, mogu zajedno postići mnogo bolji rezultat nego samostalno. To je strateška sinergijakada je cjelina veća od zbroja njenih komponenti.

Nažalost, većina programa dijeta i vježbanja nisu dizajnirati da rade zajedno u svim detaljima. Kada govorite o strateški najboljoj opciji i najbržem gubitku sala, stvari su kompliciranije od jednostavno "puno vježbajte". Zapravo,tip vježbanja je jednako važan za gubitak sala kao i učestalost vježbanja, njegovo trajanje i intenzitet.

 

 

Back to Top